“İstanbul düşerse...”

“Bu tema”yı 2019 seçimlerinden de tanıyoruz. O zaman “İstanbul düşerse”nin peşine “Kudüs düşer” hatta “Mekke düşer” ifadeleri ekleniyordu.

Şimdi “İstanbul düşerse” tarzında kurulmuyor cümleler, “İstanbul’u yeniden fethedemezsek…” diye başlıyor ve sonuç “İslâm elden gider”e kadar uzanıyor. Abartmıyorum, hakikaten İstanbul’u Ekrem İmamoğlu’ndan geri almanın adı “Fethetmek”le eş tutuluyor, “İmamoğlu’nun elinden alamamak” ise, İstanbul’un kimliği ile birlikte “İslâm’ın elden gitmesi” gibi okunuyor. Hem de sevgili “ideologlarımız” tarafından…

2019’da “Sisi mi Binali Yıldırım mı?” temaları tutmadı. Tutmadı işte, İstanbul halkı iki defa kanırtılmasına rağmen görüşünü değiştirmedi, “Sisi – Misi” denklemlerine itibar etmedi. İşin halk tarafından öyle okunmadığını, Cumhurbaşkanı Erdoğan dahil, tüm AK Parti ileri gelenleri hatta iktidar medyası okuyamadı. Ne alakası vardı Sisi ile İstanbul’un?

Sonra gittiniz işte Sisi ile kucaklaştınız…

Kudüs değil ama, işte Gazze var ortada, orayı İsrail denen bir vahşet yapısı vuruyor, vuruyor, vuruyor ve zatı alileri, halkın bütün tepkilerine, hatta seçimlerde negatif sonuç ürettiği bilinmesine rağmen, İsrail’e stratejik maddeler dahil ürün satmaya devam edilmesine mani olamıyor.

Ekrem İmamoğlu’nun İsrail ile ticaretin devamında bir payı var mı? Adam TIR’ları doldurdu gönderdi Gazze’ye… Gazze Türkiye’de, hangi partiden olursa olsun, 86 milyonun insanlık sınavı… Kudüs’ü, Mekke’yi bir parti ilişkisine indirgemenin insafı var mı? “İslâm”ı falanca partilerin elinden almanız ve diyelim Erdoğan’ın siyasi mücadelesinin uzantısı haline getirmeniz İslâm’a iyilik mi?

Cumhur İttifakı’nın içinde yer alanların tamamı, hangi ideolojik çizgide olursa olsun, siyasi geçmişi hangi yaralarla dolu bulunursa bulunsun, yunmuş arınmışlardan oluşuyor, onun dışındakiler, hele rakip bir konumda iseler, “muhafazakâr, dindar vs…” ne olurlarsa olsunlar, büyük bir fitnenin uzantısı haline getiriliyor.

Bir medya ordusu ki demeyin gitsin… Aman Allahım, uzunca bir süredir diyelim Babacan, Davutoğlu, Karamollaoğlu için denmedik bırakılmamıştı, son birkaç günde, Yeniden Refah oyları kritik hale gelmiş görünüyor ya, üzerinde tepinmedik kimse kalmadı… Meydanlarda adını vermeden Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın “Paçamıza yapışanlar – Gölgemizde büyüyenler” gibi aşağılamalarıyla başlayıp, gazete köşelerine ya da tv ekranlarına uzanan yıldırıcı kampanyalar… Hepsi “İslâm ya da Müslümanlık” adına…

Nasıl okunuyor bu yaklaşımlar ülke genelinde, bakan yok…

Bir adam cübbesi – sarığı ile canlı yayın yapıyor ve falancaları desteklemenin hangi dini sorumluluğun eseri olduğunu anlatıyor…

Sokaktaki insan, genç insan, dini bilmeyen insan “Din bu” desin diye olmalı… “Din bu adam. Din siyasetin burasında….” Allah’tan korkmuyor musunuz? Dini ne hale getirdiğinize bakmıyor musunuz?

Kaç yerde söylendi bana… Yanıma sokularak insanlar “Hocam, oğlum – kızım geldi dün, ‘Baba Müslümanlık bu mu?” diye sordu…” Ne diyeceksiniz içi yanan o kişiye?

Dinin “Cübbeli bilmem kim” haline geldiği bir Türkiye’yi yaşıyoruz. “Tarikat” dünyasında insanların birbirini “Aforoz” edebildiği bir tasavvuf dünyasına itildik. Heyy “İstanbul kaybedilirse İslâm gider” diyen arkadaşlar, bunlar sizi hiç ilgilendirmiyor mu? Belki de İslâm’ı böyle siyaset zemininde harcaya harcaya İslâm gidiyor, düşünsenize… Bir siyasi lider, “Onların Doları varsa bizim de Allahımız var” derken kim çıkıp “Yahu böyle bir cümle nasıl kurulur?” diye isyan etti? Ne oldu şimdi, Dolar 32 liraya çıkınca? Ne yapıyoruz dine hatta Yaradan’a?

Bu kadar oyuncak mı bu işler?

“İstanbul’a ihanet ettik” gibi cümle kuran “Bizden” birisine “İstanbul’un neresine hangi ihanet yapıldı?” sorusunu sorduk mu, bir “İhanet çetelesi” tuttuk mu, sonra gelecek olanlar bir daha “İhanet etmesin” gibi bir duyarlılığımız oldu mu? Yooo, bizim adamlar ne yaparsa yeridir. İstanbul’u bir “Rant alanı” haline dönüştürseler bile bunu “İslâm adına” yapabilirler… “Kanal İstanbul”un İslâm’la ilişkisini birisi anlatır mı bana arkadaşlar? İçinizden birisi sordu mu bu soruyu “Yukarı”ya arkadaşlar?

Güzelim dini kullan dur. Dinin üzerinde koruyucu kalkan olması gereken ulema ve Hoca taifesi bile fetva vermeye hazır ne de olsa…

Şu Ramazan gününde yapmayın arkadaşlar… Bırakın insanlar güzel oruçlarıyla, güzel dualarıyla, iftar ya da sahurlarıyla, İslâm iklimini huzur içinde yaşasınlar… Şuna oy verdi, buna oy verdi meselesi bir “Din aidiyeti” haline getirilip, ülkenin yüzde bilmem şu kadarın “Daire dışına çıkarmak” gibi bir çılgınlığı kimse yapmasın… Yapmayın ne olur. Asıl o, bu ülkede İslâm’ın geleceğini vurmak olur. Yapmayın. Sakin olun. Sayın Cumhurbaşkanı lütfen siz de sakin olun.

YORUMLAR (370)
YORUM YAZ
UYARI: Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.
370 Yorum
  • Memet / 18 Nisan 2024 16:27

    Hakikî dindar tam siyasetçi olamaz hakiki siyasetçi tam dindar olamaz

    Yanıtla (0) (0)
  • Ahmed / 05 Nisan 2024 07:37

    Sayın Ahmed Hoca'm.
    Elbette belediyenin din ile direkt alakası yoktur fakat birşey duydum, (belki çok şey duydum belediye eliyle gelen) orkestranın masum bir şekilde Ayasofya karşısında oynadığını, tabii ki alkolsüz de olmazdı...
    Siz ne takdir edersiniz?
    Muhakemat hikmetli olmalı, değil mi?

    Yanıtla (0) (0)
  • Mehmet Gürel / 02 Nisan 2024 22:08

    Kalemine yüreğine emeğine sağlık sayın üstad selam ve saygılarımla

    Yanıtla (2) (0)
  • Deli Veli / 31 Mart 2024 13:56

    Bu yazıyı dini son raddesine kadar kullanan, dini cemaat adı altında devleti ele geçirmeye çalışan, olmayınca darbe yapan bir cemaatin mensubu yazıyor. Tencere dibin kara misali. Güler misin, ağlar mısın?

    Yanıtla (17) (35)
  • Hasan / 31 Mart 2024 14:34

    Gülmem de ağlamam da, teşekkürler ederim sadece, takdir etmeyi bilmek lazım.

    Yanıtla (7) (1)
  • İbrahim Hanif / 31 Mart 2024 14:56

    Edeb ya hu! Görüşlerini beğenmiyorsan, adam gibi fikrinle (varsa tabii) eleştir.

    Yanıtla (10) (1)
  • ,..... / 01 Nisan 2024 12:04

    O da eleştirmiş zaten

    Yanıtla (2) (1)
  • yorum / 01 Nisan 2024 13:31

    eleştirmemiş, tam tersi yazarı da tanımadığını göstermiş. fetö ile ilişkilendirmiş vs. Genellemeler ile yorum olur da doğru ve sağlıklı olmaz.

    Yanıtla (0) (1)
  • Karar Okuru / 02 Nisan 2024 14:48

    Ya arkadaşım işinize gelmeyince insanları yaftalamak ne kadar kolay ya biraz insaflı olunuz yahu

    Yanıtla (0) (1)
  • Karar Okuru / 02 Nisan 2024 14:45

    Hocam yüreğinize sağlık çok öz bir yazı olmuş ama kime anlatacaksınız ki çok acı süreçlerden geçiyoruz Allah sonumuzu hayır etsin...

    Yanıtla (2) (2)
  • İbrahim FİŞEK / 02 Nisan 2024 14:08

    Tebrik ederim, hakkı teslim eden yazınızı okudum...

    Yanıtla (1) (3)
  • Muharrem Aydın / 02 Nisan 2024 13:53

    Ülkedeki seçim ne Filistin ne Mekke nede Kâbenin düşmanıdır anlamına gelmez ne ezan susar ne bayrak iner bu seçim ülkenin sivil istilaya dur cematlere vakıflara yok yere para aktarılmasına dur ülkenin topraklarının satılmasına dur emekli ve askeri ücret üzerinde ev kirası olmasının secimi

    Yanıtla (4) (1)
  • Hikmet / 02 Nisan 2024 10:44

    Hocam ağzıniza sağlık. Saygılar .Doğru söze ne yorum yapılabilinir.

    Yanıtla (3) (3)
  • Ibrahim UZMAY / 02 Nisan 2024 09:28

    Bizde Ahmet TASGETIREN'i dindar milliyetçi zannederdik. Ne zamana kadar 15 TEMMUZ 2016 Darbe kalkınmasına kadar meğer adam çok farklı bir kulvardaymış.

    Yanıtla (6) (1)
  • sino / 02 Nisan 2024 09:06

    İslam dinini bırakarak bu polemiklerin hepsinden kurtuldum huzur varmış ya. Müslümanım demeye utanıyordum.Artik dinsiz ama Allah'a inanan biriyim 3 senedir .

    Yanıtla (3) (1)
  • atilla / 31 Mart 2024 15:48

    ben hep erdoğana oy verdim ve vermeye devam ediyorum bu seçimde bile kendimi zorladım yine erdoğan dedim
    anlayamadığım değer verdiğimiz taşgetiren abimiz gibi bir çok karar yazarları neden ondan uzaklaştı
    ha keza eski siyaset arkadaşları

    Yanıtla (12) (35)
  • Karadavut / 31 Mart 2024 18:15

    Çünkü sizin kafadakilere göre hala al pisliğinden darı ayıklayıp yemek ibadet. Sizin için fakirlik ya da hırsızlık önemli değil. Tek istediğiniz iktidar. Pastayı bölüşmeyin ve her daim kavga edin.

    Yanıtla (29) (5)
  • Abdullah / 31 Mart 2024 18:54

    Atilla,anlama artık boşver, Allah ıslah etsin anlamayanları.

    Yanıtla (6) (2)
  • Misafir / 02 Nisan 2024 08:10

    Devam et, gözünü açma, hiç sorgulama...

    Yanıtla (2) (1)
  • Y.Ucar / 01 Nisan 2024 18:56

    Dostuna cektiğini kılıç Düşmana Davul Caldiriyorsa SEN Bizden degilsin

    Yanıtla (8) (6)
  • Misafir / 02 Nisan 2024 08:03

    Sizden olunca her yaptığınızı hoş mu görecek, hırsızsa benim hırsızım iyidir mi diyecek? Kendiniz ve yakınlarınız aleyhine de olsa Allah için adaleti ayakta tutan adil şahitler olun mealinde bir ayet var duymadın mı, işine mi gelmedi?

    Yanıtla (3) (1)
  • Ahmed 61 / 31 Mart 2024 15:50

    Rahmetli sevgili ağabeyimiz Muhsin başkan basiret sahibi bir lider idi.Erbakan hocayı"kehren destekliyoruz"sözünü bilmeyen yoktur.Fatih Erbakan alternatif bir lider olabileceğini zannetmiştim çok yanıldım.Basireti olmayandan lider olmaz.Fatih Erbakan "kehren" desdek verdi ama kime?Yazık siyaset bukadar vefasız olmamalı idi

    Yanıtla (18) (26)
  • Karar okuru / 31 Mart 2024 18:19

    Tabi,res'i desdeklese idi lider olurdu öylemi?

    Yanıtla (34) (3)
  • Ahmed 61 / 31 Mart 2024 20:09

    Desteklemesi'ne gerek yoktu.Yüzde beş oy alsa ne işine yarayacak? İmamoğlunu kazandırmaktan başka

    Yanıtla (9) (12)
  • Karar Okuru / 01 Nisan 2024 10:45

    YRP lideri Erbakan bu seçimde özgürlüğü seçti. Doğru bildiği yolda siyasi destek olmadan yalnız yürümeyi tercih etti. Ve kazandı. Yalnız girdiği ilk seçimde basiretli düşünüp davranarak kazandı. Aynen devam ederse gelecek oyumu YRP için atacağım.

    Yanıtla (14) (0)
  • kıvırcık / 01 Nisan 2024 15:19

    rahmetli erbakan iki belediye kazanarak başladı

    Yanıtla (3) (0)
  • istanbuloğlu / 01 Nisan 2024 12:22

    Fatihden lider olmaaz.Sadece Erbakan Hocanin oglu olmasi yetmez.Erbakan Hocaya olan tevecuhle olusan manyetik alanin semeresini topladi.Nasilki,Erdogan,İBB deki basarisini+Refah gelenegine mesubiyetini+28 Şubatin yaptigi haksizliklara karsi infiali+Siyasi bolunmusluk ve catismalarin bitab dusurdugu politik hayatin olusturdugu acmazlara karsi,daha hos gorulu ve kusatici bir dille,butun olumsuzluklara karsi bir manyetik alan olusturarak iktidara yurumustu.Fatihin tek bir manyetik alani var.

    Yanıtla (3) (2)
  • istanbuloğlu / 01 Nisan 2024 11:21

    28 subat oncesi ve sonrasi döneminde, irtica bahane,vurgun şahane idi.Akp doneminde bu motto,Fetö bahane vurgun şahane ye donustu.Gulen grubuyla birlikte yola cikanlar,bir noktadan sonra menfaat bolusumunda anlasmazliga dusunce,guclu olan iktidar,yeni ittifaklar yaparak,yeni yol arkadaslariyla iktidarin nimetlerini paylasarak,eski yol arkadaslarini MGK karariyla silahli teror orgutu ilan edip,ulkenin imkanlarini,yillarini,nsanlarini zayi ettiler.Bunuda din adina yaparak,dini ayaga düşürdüler

    Yanıtla (12) (0)
  • Nurettin Hafızoğlu / 01 Nisan 2024 06:20

    İşte gerçekler bunlar.. Bunları defalarca dile getirenler hep horlandı.. Öteki leş tirildi..
    İhanetle terörist olmakla.. Fetöcü olmakla suçlandı.. Nasıl olsa bir kaç tane günah keçisi vardı.. Vurdular da.. Vurdular..
    Halk MADEM ÖYLE İŞTE BÖYLE.. diyerek cevabını verdi..

    Yanıtla (14) (0)
  • Kamera / 01 Nisan 2024 06:09

    Gerçekler aci soyler yaziniz aynen oyle,Allah uyanmayi nasip etsin.

    Yanıtla (4) (1)
  • Halit Tan / 01 Nisan 2024 06:08

    Hasan Karakaya Abimiz doğru söylüyor yüzde yüz katılıyorum.
    AKP hükümeti emekli vatandaşlari unuttu adeta dilenci durumuna getirdi yazılacak çok şey var ama yeri değil Bunu AKP'nin düşünmesi lazım ve selam.

    Yanıtla (5) (0)
  • Halit Tan / 01 Nisan 2024 06:03

    Abimiz doğru söylüyor İsrail ile ilişki kesilmelidir siyaset başka brokrat başka herkes kendi sahasında oynamaldir acemi bir şoför arabayı park bile edemez ama siyaset bilmeyen brokrat ta siyaset yapamaz halkın istediği değil de yukardan atamalar halkı hiçe saymak demektir.

    Yanıtla (4) (0)
  • Hatice öztan / 01 Nisan 2024 05:47

    Yani CHP ve dem kazandı kim bir kavmin gölgesini çoğalltırsa onlardandır.beraber haşr olunmanız temennisiyle

    Yanıtla (4) (6)
  • Erol Özer / 01 Nisan 2024 04:59

    Her harfine imzamı atarım Ahmet bey. Kaleminize yüreğinize sağlık.

    Yanıtla (13) (3)
  • Karar Okuru / 31 Mart 2024 23:16

    Askeriyede emirlere karşı gelme, emirlere uymama hikayesi özetidir: "Bölük dur. Kandıralı sen de dur."
    Yazarın son cümlesi de buna benzemiş sanki. "Sakin olun. Sayın Cumhurbaşkanı lütfen siz de sakin olun."
    Evet, artık İslam'ı siyasete alet etme konusunda durma ve sakin olma zamanıdır. Yetsin artık İslam'ın siyasal islamcılardan çektiği...

    Yanıtla (21) (4)
  • .....Bakış..... / 31 Mart 2024 20:20

    bu sonuçlardan sonra b.başkanı seçilemeyen tüm milletvekilleri, vekillikten hemen istifa etmeliler. meral danış, m. kurum, t. çömez asla oralarda oturamaz.....

    Yanıtla (5) (1)
  • TURAN dan. / 31 Mart 2024 22:50

    Erkan başı unutma.

    Yanıtla (3) (1)
  • kaan / 31 Mart 2024 21:35

    bütün eski tüfek emeklilerden özür diliyor. ellerinden öpüyorum.

    Yanıtla (6) (1)
  • Ali Rıza / 31 Mart 2024 20:57

    Asrın dünya liderinden bir balkon konuşması bekliyoruz, hemi sabırsızlıkla bekliyoruz, sayın Bahçeli’den de beka ile bir basın açıklaması bekliyoruz, beka sorunu arttı mı azaldı mı? Bekliyoruz.

    Yanıtla (26) (4)
  • Temel K. Karadeniz / 31 Mart 2024 14:44

    Evet Sisi ile kucaklaştık ama senin gibi bir sinsi ile bir daha asla kucaklaşmaz ve helalleşmeyiz...

    Yanıtla (6) (31)
  • Abdullah / 31 Mart 2024 18:59

    Allah akıl versin,katil cani Sisi deyipte sarmaş dolaş kardeşim Sisi'yi normal
    karşılayanlara.

    Yanıtla (21) (0)
  • KARAR OKURU / 31 Mart 2024 18:16

    *İkidir ANKARADA; Ülkücü, milliyetçi, Muhafazakar çizgiminDışında oy veriyorum* Ben..

    Yanıtla (14) (2)
  • İdo / 31 Mart 2024 17:59

    Ahmet Zengin
    İlmiye sınıfı kimliğinden uzaklaştırılıp ve kısmen, aşamalı olarak işlevsiz hale getirilip bu günlere gelmiş .
    Tarihi daha iyi kurcalamak lazım diye düşünüyorum. Coğrafya da etkili olan bütün devletlerin tarihini incelemek gerek ,Roma ve Bizans dahil.
    Kusur varsa af ola.

    Yanıtla (1) (0)
  • Ahmet Zengin / 31 Mart 2024 04:26

    Atatürkun menfaatçi din adamlarını devlette yetki ve etkilerine son vermesinin nekadar doğru olduğunu şimdi daha iyi anlıyoruz.milleti itikadı ve gazze vs. Söz konusu olunca ortalıkta görünmeyen cübbeli cübbesiz şarlatanlar dini siyasete alet etmede fetva yarışına giriyorlar.Sonra da ateizm,deizm artıyor diye suçlu ararlar.

    Yanıtla (69) (9)
  • İdo / 31 Mart 2024 11:27

    Ahmet Zengin
    Cübbeli çaktırmadan senin değirmenine su taşıyor, kime çalıştığını gayet iyi biiriz.

    Yanıtla (2) (19)
  • Ahmet Zengin / 31 Mart 2024 13:07

    İdo'ya hakkımda itham ve iftira etmek yerine "kime ve nasıl" hizmet ettiğimi bana öğretirsen mutlu olurum.
    Ama daha önemlisi şahsıma çamur atmak yerine yazdıklarıma cevabın varsa, kapasiten varsa cevap yaz.

    Yanıtla (7) (1)
  • İdo / 31 Mart 2024 17:52

    Ahmet Zengin,

    Sizin şahsınıza itham etmek istemedim bir düşünceyi ortaya koydum bu günde Cübbeli fetva verdi... , ondan önceleri de fetva verdiler 70 yıldır DYP, akp ,ANAP a oy veren cemaatler MSP, RP oy verip fetva vermediler. Ondan Ebu Hanife düşüncesi ortaya çıkıyor.1000 yıldan fazla cemaat ve tarikatlar devletin bekası için yanlarında durmuşlar doğru veya yanlış, her yönetici aynı olmamıştır

    Düşünceleri mevcut iktidar ve siteme taraf olmuşlar bu da Osmanlı'da ,emevilerde kısmen öyle idi

    Yanıtla (3) (2)
  • OKUR / 31 Mart 2024 00:21

    Meseleye dini açıdan bakılacak ise, İstanbul, ahlaki değerleri hiçe saymayan Modern Müslüman Ekrem İmamoğlu'nun elinde kalmalı.

    Yanıtla (48) (11)
  • Sadi / 31 Mart 2024 00:39

    İmamoğlu!!!!

    Yanıtla (22) (5)
  • Baki / 31 Mart 2024 06:53

    Türk solu bir"ganyotçu" dan medet umuyor. Allah korusun kim bilir memleketi hangi kumar masasında satar, bellimi olur?

    Yanıtla (5) (40)
  • Umutsuz / 31 Mart 2024 08:53

    Baki Bey ülkeyi kim satıyor bir bakalım. 80 yılda halkın parasıyla inşa edilen tüm devlet fabrikaları limanlar satılmadı. Ülkeye 15 milyon yabancı doldurulmadı. Güney sınırımızdaki illerde TC vatandaşları azınlığa düşmedi. 350 milyar dolar borç alınmadı değil mi

    Yanıtla (30) (4)
  • Kurucaşileli / 31 Mart 2024 23:23

    Siyaset ve kumar arasında ilişki kuracaksan Necip Fazıl a bak. Ve bir daha buralarda sol ve kumar ilişkisi kurmaya çalışma bence, ne de olsa sıkıldık pat diye yüzünüze söylüyoruz artık.

    Yanıtla (8) (1)
  • İsmail eren / 31 Mart 2024 08:22

    Modern müslümam n e demek hemde imamoglu aman allahım kalite sıfır imamoglu kazanısa ülke parmparca. 5 sene sonra neye layıksak o olacak o kazanacak hayırlısı inşaallah

    Yanıtla (3) (16)
  • Okur / 31 Mart 2024 13:14

    İsmail bey; Metinde geçtiği gibi "Ahlaki değerleri hiçe saymayan" inançlı insanlar Modern Müslümandır.

    Yanıtla (13) (0)
  • okumaz / 31 Mart 2024 15:36

    Meseleye dini açıdan bakılacak ise, İstanbul, ahlaki değerleri hiçe saymayan Modern Müslüman Ekrem İmamoğlu'nun elinde kalmalı. İnsan biraz modern olmalı canım. Senede bir camiye. hergün akşam meyhaneye gitmeli. 10 kasımda dans etmeli, bilmesede ingilizce konuşuyor görünmeli. Verdiği sözleri ertesi gün unutmalı. İstanbul betonlaştı deyip inşaat şirketi kurmalı. Kaz dağlarını parsellemeli. Modernlik çok güzel, çok. Herkese tavsiye ederim.

    Yanıtla (14) (16)
  • Abdullah / 31 Mart 2024 17:23

    Yaptırdığı camiye imam atamadılar,ne dedi ?Kendileri bilir ,namazı ben kıldırırım.Güce, şahıslara değil Allah'a tapıyor adam.

    Yanıtla (12) (0)
  • İstanbullunun biri / 31 Mart 2024 15:36

    Sayın Taşgetiren;
    İstanbul 2019 yılının 31 Mart günü Özgürleşti ve artık özgürlüğünden feragat etmesi mümkün değil, Çünkü istanbul'un rantı artık İstanbullular için kullanıldığını her istanbullu adı gibi emin. Cübbeli, cübbesiz, yalancı ve iftiracılara prim verilmiyor. 2019 daki 800 bin fark 1.6 milyon olacak. Allah için ibadedini yerine getiren samimi müslümanlar o söylenenlere itibar etmezler.

    Yanıtla (17) (2)
  • Abdullah / 31 Mart 2024 17:19

    İstanbullun biri, teşekkürler Allah razı olsun.

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar Okuru / 31 Mart 2024 16:11

    Daha bunlar iyi günleriniz.Öyle günler göreceksiniz ki ölmüşleriniz oy uğruna kabirlerinden çıkarılıp kırbaç cezası alacak. Kemikleri yakılıp rüzgarda savrulacak. Höösst mü dediniz ne? Örnek aldıkları Emevi Arap tarihi bu örneklerle doludur. O cinnet haline ramak kaldı...

    Yanıtla (15) (0)
  • avni yiğit / 31 Mart 2024 16:11

    mazide de bize oy vermeyenler patates dininden diyen parti lideride vardı. o zaman pek tepki vermedininz. şimdi onun politik izinden gidiyorlar. din bu ülkede politika için sürekli kullanılır. bunun önüne geçemezsiniz.

    Yanıtla (9) (0)
  • Karar okuru / 31 Mart 2024 05:29

    Seçim yasaklarına son dakikalar kala chp paraları kandile gönderdi diyor. Cevap gelmesin diye son dakikalara saklıyor. Sen devletsin neden gereğini yapmıyorsun? Yahu Allahtan da korkmuyorlar. Ramazan da dahi iftira gırla gidiyor. Ahlak çökünce ortada din de kalmıyor.

    Yanıtla (35) (3)
  • türkoğlu / 31 Mart 2024 16:06

    Kandildekiler TL yi napsın ? Bari döviz gönderdi deseydin

    Yanıtla (12) (2)
  • İstanbullu biri / 31 Mart 2024 15:58

    İstanbul özgürleşti ve kesinlikle geriye dönüş olmayacak tam yol illeri artık kimse ikiyüzlü sahtekarlara itibar etmeyecektir. Aklın yolu birdir.

    Yanıtla (16) (3)
  • karar okuru - ... / 31 Mart 2024 15:43

    murat kurum, eğitimli, kültürlü, donanımlı ve aklı başında biri olsaydı ve ona gel şu kadim istanbula belediye başkanı ol dendiğinde , ben kim istanbul kim demesi ve düşünmeden affını istemesi lazımdı.

    Yanıtla (10) (1)
  • Muallim Zahir / 31 Mart 2024 15:34

    Bugünlere bu şekilde gelmemizin alt yapısında bir tuğlada siz koymuş olamaz mısınız? İnanç üzerinden dincilik yapanlara zamanında karşı çıkmayarak. Sarı inek hikayesi vardır bilir misiniz? Bu eşarp türban ile başlat bakalım filmi baştan, ne göreceğiz?

    Yanıtla (4) (1)
  • Okur / 31 Mart 2024 15:29

    Kayış kopmuş bir kere yerli ve millilerimizde. Dertleri yatlarda katlarda ciplerde yaşamak.Yeni nesil temiz insanlar gerekli.

    Yanıtla (5) (0)
  • AliVeli / 31 Mart 2024 15:21

    "Ne istedinizde vermedik,ne derinizde yapmadık "
    "Tencere dibin kara misali. Güler misin, ağlar mısın?"

    Yanıtla (6) (0)
  • Okur / 31 Mart 2024 15:20

    En güçlü dönemlerinde Gazze düştü. Bu utanç onlara ömür boyu yeter. Utanma kaldıysa tabii.

    Yanıtla (11) (1)
  • Muzellef / 31 Mart 2024 12:27

    Ahmed bey bunlardan once islamii bir yasantinin olacagindan birhayli umutluydum bunlarla birlikte gordukku halkimizda ayni, malesef islami yoketmek icin herseyi yapiyorlar

    Yanıtla (22) (4)
  • Muammer / 31 Mart 2024 12:43

    İslami yaşantı nedir? Açıklar mısın? Bu yaşantıda HIRSIZLIK var mı? YALAN var mı? TALAN var mı? TAKİYE var mı? KÖLELİK var mı? KADIN bir İNSAN mı? Yoksa erkek için bir NİMET mi?

    Yanıtla (19) (1)
  • Gercek / 31 Mart 2024 14:26

    Din akıldır Akli olmayanlarin dini yoktur

    Yanıtla (6) (0)
  • M. Kamil Z / 31 Mart 2024 17:03

    Islami yaşantıdan kasıtları genelde kadının eve hapsedildiglği, erkeklerin kadının üzerinde her türlü yönlendirmeyi yapabildiği, istediği kadar kadınla evlenebildigi bir yasam. Yani tek kelime ile kadının köleleslştirildiği bir dünya. Örnekleri Afganistan'da ve arap ülkelerdir. Bir de şöyle bir beklentileri vardır, islami yönetim gelecek ve zorla bunları yola sokacak. Yeterli akıl ve irade olmadığı için, ahlaklı olmak için illaki dışarıdan bir zorlama gerekiyor. Yoksa bu günkü Müslümanlık.

    Yanıtla (9) (1)
  • Sende / 31 Mart 2024 14:09

    Halkımızda aynı ise sende o halkın içinde olmakla, sende öylesin.

    Yanıtla (3) (9)
  • Okur / 31 Mart 2024 15:14

    Çok doğru.

    Yanıtla (0) (0)
  • Karar okuru / 31 Mart 2024 14:07

    İstanbulun düşmesi karşıda düşmanın var oluşudur. Yani bütün muhalifler düşmandır. Bu kirli zihniyet ülkeyi 22 yıl bu anlayışla yönetti. Kendine muhalif vatandaşı, dışladı, düşmanlaştırdı. Bu seçim onlar için sonun başlangıcı. millet için ise hayırlara vesile olacak gibi görünüyor.

    Yanıtla (30) (2)
  • Okur / 31 Mart 2024 15:14

    Aynen.

    Yanıtla (6) (0)
  • Güneş / 31 Mart 2024 15:08

    22 yıl boyunca gördük ki, en Dindar Müslüman biziz diyenlerin, nasıl Allahı kullanarak zengin olduklarını, köşe döndüklerini, kul hakkı yediklerini, iftira yalan ne ararsan var olduklarını gördük, bunlar sadece namaz kılarak, oruç tutarak ve de başını örterek cennete gideceğine kesin gözüyle bakıyorlar.

    Yanıtla (13) (0)
  • Karar okuru / 31 Mart 2024 13:27

    Nurettin Topçu yazmış 1965 de Hizmetine ömrümü harcadığım memlekette ,dostlar kalmadı gibi bir şey. düşkünlüğünü, sefaletini bilirdim ama ruh sefaletinin bu kadar karanlığını görmemiştim. insan diye emek verdiklerimin hemen hepsi de ruh ve mana mefhumuna yabancı, menfaat kölesi bir takim haserelermis.Ahlaksizligin Ummanı olan bu Şark'ı yaşadıkça tanıyorum. Burada insanı fenerle arayanlar yanılmamış Müslümanız diyen insan yığını yok mu? Onlar, şarkın en alt tabakasını teşkil ediyor.”

    Yanıtla (12) (0)
  • İbrahim Hanif / 31 Mart 2024 14:58

    Rahmetle anıyorum.

    Yanıtla (2) (0)
  • HAYRETI MUCIP / 31 Mart 2024 14:57

    Bir meşhur ilahiyat hocası ve aynı zamanda Diyanetin yayımladığı Türkçe Kuran meali kitabının kadrosunda çalışmış hocamız : " Eğer iktidarımıza zarar verecekse doğruları söylemek caiz değildir " diye yazı yazdı ; buna göre hareket eden bir ülkeden , iktidardan , partiden , siyasetçiden
    başka ne beklenir ki !
    Bu hocanın öbür dünyadaki hesabını da dogrusu. merak ediyorum !

    Yanıtla (14) (0)
  • melek / 31 Mart 2024 01:38

    koltukların korunması içi yalana iftiraya bel bağlıyorsunuz ya yazık....İmamoğlu inşallah kazanır...

    Yanıtla (34) (6)
  • Sakin / 31 Mart 2024 05:08

    İmamoğlu bağlamıyor mu?

    Yanıtla (1) (6)
  • Izmirli / 31 Mart 2024 14:48

    Baglamiyor...

    Yanıtla (5) (1)
  • İnsan / 31 Mart 2024 04:39

    Şu sahur vaktinde kendini ulema addeden şahıslar İmam i Azam ve İmam i Nevevi nin hayatını ne yaptıklarını okumasi lazım bir de çok konuşmak yerine susmaları kendilerini sigaya çekmeleri lazım ve İmam i Malik i düşünmeleri lazım

    Yanıtla (11) (2)
  • Düşünmek yasaktı / 31 Mart 2024 05:54

    Bu saydığınız zatların isimlerini anmak yine yasaklanmasın diye oyumuz reise. Siz ne derseniz deyin.

    Yanıtla (4) (34)
  • Ayak Takımı / 31 Mart 2024 10:40

    Reis kabilede olur, milletin reisi olmaz. Sizin vahşi kabilede işler tıkırında, tabi ki reisine verirsin. Hayırlı işler, nasıl gidiyor yağma?

    Yanıtla (25) (1)
  • Izmirli / 31 Mart 2024 14:47

    Eger zir cahil degilseniz, acikca yalan soyluyorsunuz... Sizi duyan sanir ki AKP oncesi Islam Turkiye'de yasakti, biz de patates dinine inaniyorduk... Oysa sovup durdugunuz Cumhuriyet doneminde taa 1930'lu yillarda Kur'an tefsiri ve Sahih Buhari tercumesi yaptirilip o gunun sartlarinda 10 bin nusha bastirildi... Gercekten artik sizin gibi Musluman gorunuslu munafiklar kabak tadi verdiler...

    Yanıtla (10) (0)
  • KARARLI KARAR. / 31 Mart 2024 14:44

    İstanbul düşerse rantta düşer,
    İstanbul da senin karar verecekte sen ..

    Yanıtla (4) (0)
  • Sevgi / 31 Mart 2024 11:22

    Allah'ın dininin hiç böyle Siyasi malzeme edildiği,bir dönemi yaşamadık gençlerin Deizime kaydığı,İslamla rantın bir görüldüğü, yalan söyleyen,hırsızlık yapan, Ülkeyi parsel parsel satan bir müslüman olgusu oluştu.akp dinede İslam'da yazık etti.

    Yanıtla (33) (1)
  • fatihli / 31 Mart 2024 12:05

    akp nin de çok umurundaydı sanki.

    Yanıtla (17) (0)
  • Vatandaş / 31 Mart 2024 12:14

    Halbuki 20 yıl önce böyle miydi ya . Ne güzel müslüman idik. Yalan dolan yoktu.. Çalıp-çırpma yoktur. Heykellere bakıp dua ediyorduk. Başımız sıkışınca en büyük türbeyi ziyaret ediyorduk. Askerler ikide bir fırçasını çekiyor, zamanı gelince banka yönetim kurullarına atlıyorlardı. Uyu yavrum uyu....

    Yanıtla (7) (35)
  • Özer / 31 Mart 2024 12:51

    Şimdi fırça çekenler değişti.Vatandas

    Yanıtla (1) (1)
  • Turgay / 31 Mart 2024 13:14

    Biz siz miyiz ölmüş kişilerden medet umalım. Çatlayın patlayın Atatürk bu milletin yol göstericisi olmaya devam edecek hem de her yıl artan bir şekilde. Adam yattığı yerden hepinizin hakkından geliyor. Bu sizde öyle bir travma yaratmış ki olur olmaz her yazının altına benzer saçmalıkları yapmaya devam ediyorsunuz.

    Yanıtla (14) (5)
  • muhammet karadağ / 31 Mart 2024 13:55

    şimdide gezen heykellere dua ediyorsunuz değişen bir şey yok yani rahat ol
    hacıya hocaya muhafazak insanlara olan saygının itibarın yok olmasıda eseriniz olarak kalacak.
    millet dindarlardan korkar kaçar oldu

    Yanıtla (13) (2)
  • Gercek / 31 Mart 2024 14:39

    Kim seçti bunlari Genclere •çıkart telefonunu “ diyenlerdir ulkeyi satanlar
    Bal kovanindan bir bardak bal karsiliginda bu zalimlere oy verenlerdir asil sorumlular
    Sakarya’dan kaçanlardan “keşke Yunan galip gelseydi” diyenlerdir hainler!!!

    Yanıtla (7) (1)
  • Necmi Uğurlu / 31 Mart 2024 11:42

    Cumhuriyet tarihi ..yaklaşık 70 yıllık demokrasi tecrübesinde ülke bu kadsr kutuplaştı mı..devletin bütün gücü 17 adet bakanıyla bürokrasisiyle sarayın maddi manevi her türlü imkanıyla..tek taraflı olarak trt si ve 29 adet yandaş
    medyasıyla dünyada eli benzeri görülmemiş bir orantısız güç ile tek hedef istanbulun alınması imsmoğlunun yenilmesi gerçekten korkunç bir iğrençlik yurdum insanıııı Allah rızası için gör artık görrr

    Yanıtla (19) (0)
  • Muatafa / 31 Mart 2024 13:24

    İmamoğlu İstanbul’u almak için ülke düşmanlarıyla bile işbirliği yapıyor. Onlara makam ve herşey veriyor.
    Bunu hiç görmüyormusunuz? Bunlara neden hiç değinmiyorsunuz. Niyetiniz kötü galiba?

    Yanıtla (2) (18)
  • muzaffer / 31 Mart 2024 14:35

    Dediklerini yapmak suç işlemektir. O zaman devlet niye duruyor. İftira atmayın.

    Yanıtla (8) (0)
  • Gercek / 31 Mart 2024 14:32

    Sanki ortaçağ Avrupasina benzedik
    Her seye burnunu sokan papazlarla bizim cubbelilerin ne farki var?
    Aklı ve vicdani olmayan Türkiye’deki “DINCAN”lar haalaa asiret kulturune sahiplerdir Aşiret harici insanlarla konusmayi bile beceremezler

    Yanıtla (5) (0)
  • Sedat F. / 31 Mart 2024 14:21

    Biraz önce TV'de Istanbul'da oyunu kullanan Ekrem Imamoglu
    ailesini gördüm. Üslubu,durusu, insanlarla olan sicak yakin ilskisi, karizmatik, "promtersiz" konusabilen bir siyasi.Yaninda karisi ve iki oglu,modern bir Türk ailesi. Türkiye'ye müjdeler olsun, bu aksam
    Türkiye'de yeni bir siyasi "star" dogacak,ayni zamanda bu siyasi
    2028 yilinda Türkiye Cumhurbaskani makamina getirilecek.
    Hayirli,ugurlu olsun Türkiye'ye..

    Yanıtla (7) (1)
  • Hasan / 31 Mart 2024 13:58

    İstanbul'da o kadar çok kaçak göçmen,mafya lideri varmış ki düşerse öyle düşer.

    Yanıtla (6) (0)
  • muhammet karadağ / 31 Mart 2024 13:51

    Allah ülkemin hiç bir şehrine zeval vermeye çalışanlara fırsat vermesin

    istanbul düşmisin sinop düşmesin kars düşmesin hiç bir şehirimize hatta köyümüze bir karış toprağımıza bir şey olmasın.

    yoksa kim düşmüş nere düşmüş nasıl düşmüş bana ne

    herkes kendi kullandığı vatan yaptığı yerden sorumlu.

    o düşer dediğiniz yerlerin hepsi düşmemiş mi?

    siz karanlık bir odada olmayan bir kara kediyi arıyorsunuz sorun aramanız değil bulduk diye sevinmeniz.

    Yanıtla (0) (0)
  • karar okuru / 31 Mart 2024 13:46

    İbrahim Kiras'dan ödünç alınmıştır. 1- Hükümet Müslümanlığı 2- İktidar Milliyetçiliği 3- Parti hakikati. bu kavramlar siyaset sözlüğüne yeni girdi. durumun vahametine binaen işlemekte yarar var.

    Yanıtla (2) (1)
  • karar okuru / 31 Mart 2024 13:38

    Dini düşüncenin en temel çıkmazı; Kapitalist üretim, tüketim ve teknoloji üçlüsünün hakim olduğu yaşama biçiminde, hayat tarzında, İslamı bir kurtuluş reçetesi gibi sunmasıdır. bu teknik olarak ta mümkün değildir. başka diyarlarda üretilmiş alt yapı üzerine kendi üst yapınızı kuramazsınız. ancak, kendi üretim, tüketim ve teknolojinize dayalı bir alt yapı, hayat tarzı geliştirirseniz buna uygun bir islami üst yapı kurabilirsiniz. tabi mümkün olursa, tabiat buna izin verirse.

    Yanıtla (1) (0)
  • karar okunur / 31 Mart 2024 13:20

    “İstanbul düşerse...” Cumhurbaşkanlığı seçiminden önce biz gidersek Gazze düşer dediler. Gitmediler Gazze düştü. Alınacak ders alınmıştır inşallah.

    Yanıtla (4) (0)
  • karar okuru / 31 Mart 2024 13:20

    İktidar müslümanlarının iri devletlerle iş tutma yöntemi böyle. Kudüs düşer deniyorsa anla ki, Kudüs bir süre sonra düşecek. Gazze düşer deniyorsa, sıranın Gazze'ye geldiğini anlayın. öyle de oldu. bu iki yerde AK parti var iken düştü. 'Mekke düşer' sözü şimdilik bilinmez bir durum. benim merak ettiğim bu sözleri duyan Arapların ne düşündükleri.

    Yanıtla (2) (0)
  • Hadimi / 31 Mart 2024 13:18

    "Yapmayın. Sakin olun. Sayın Cumhurbaşkanı lütfen siz de sakin olun" Sayın A. Taşgetiren lütfen siz de sakin olun. E İmamoğlu güzellemesinde biraz sakin olun. Yoksa "toplumumuz eşcinsel evliliğe hazır değil" diyen imamoğlu mu Kudüs için yanıyor. Ahmet Abi siz de mi biraz sakin olsanız.

    Yanıtla (4) (11)
  • Muhasebe / 31 Mart 2024 00:21

    Sn. Taşgetiren, bu iktidara kötü diyorsunuz ya, elbette yanlış, kötü yönleri var,peki chp iktidar olursa her şey düzelecek mi, chp li belediyeler çokmu iyi yönetiliyor,akp ye oy verenler günaha giriyorda, chp ye oy verenler sevapmı kazanıyor veya tersi durumda, yada kim daha çok günaha-sevaba ortak oluyor.Dükülüyoruz,özümüzü kaybediyoruz, demokrasi diyoruz parti olarak yetkiyi alan bildiğini okuyor, bu yüzden çok insan siyasetten uzak duruyor ve güven duymuyor partilere.

    Yanıtla (13) (98)
  • Okur / 31 Mart 2024 00:34

    Beyefendi ben yazının bir yerinde Ahmet Bey 'in CHP' ye oy verin cümlesi kurduğunu göremedim. Selametle kalın.

    Yanıtla (75) (8)
  • adem semerci / 31 Mart 2024 16:24

    lafın tamamı aptala söylenir diye bir güzel sözümüz var,bilmem bilirmisin

    Yanıtla (1) (0)
  • tuzcu / 31 Mart 2024 05:15

    Muhasebeci haklı.

    Yanıtla (6) (12)
  • Okuyucu / 31 Mart 2024 07:11

    Yazıyı ve yazarı hiç mi hiç anlamışsınız. Yazı, bu kötü o yüzden öbürüne oy verin yazısı değil. Dini ve inancı siyaset malzemesi yapmayın yazısı.

    Yanıtla (50) (6)
  • Kazım Çetin / 31 Mart 2024 09:40

    AKP haricinde sadece CHP mi var oy verilecek?

    Yanıtla (9) (1)
  • karar okuru - ... / 31 Mart 2024 11:35

    muhasebeciye: hiç bir chpli hatta bırak chpyi, ingiliz, fransız, yahudi, ermeni vs. bile 20 yılda istanbula bu kadar zarar veremezdi. dünyanın en güzel şehri betona çevrildi, nüfusu 9milyondan 20milyona çıktı. kendisi söylüyor yahu bu şehre ihanet ettik diye, bunu bile anlamıyorsunuz?

    Yanıtla (24) (0)
  • Vatandaş / 31 Mart 2024 12:11

    Dünyanın en güzel şehri betona çevrildi, Beton yol istemiyoruz, beton bina istemiyoruz, beton havaalanı istemiyoruz. Biz çamurdan geldik, çamur istiyoruz. Toprak yol istiyoruz, kerpiç ev istiyoruz. Beton kafayız ama beton istemiyoruz. Ezberlerimize dokunmayın !

    Yanıtla (7) (16)
  • Osman / 31 Mart 2024 13:53

    Derneklerin, cemaatlerlerin,vakıfların belediyeye ortak olmasını istiyoruz! Belediye araçlarının parti il,ilçe başkanlarının emrine verilmesini istiyoruz! İstanbul'un yabancılara peşkeş çekilmesini istiyoruz! İhalelerin eskisi gibi yandaşlara verilmesini istiyoruz!

    Yanıtla (5) (2)
  • Muatafa / 31 Mart 2024 13:17

    Evet muhasebeci haklı,
    Cumhuriyet kurulduktan sonra tek parti zihniyeti, CHP zihniyetinin ataları bu memlekete, bu memleket insanına kan kusturdu. Bugünkü devamlarının eline fırsat geçse bu zalimlikleri daha modern şekilde yaparlar sayın Taşgetiren. Bunu sizde biliyorsunuz. Ama onlara hiç değinmiyorsunuz.
    Evet yukarda ak parti için saydığınız yanlışlıkların bir kısmı var.
    Ancak öbür taraftaki var olan ve ellerine fırsat geçse çok daha fazlası olacak olanların yanlışlarına neden hiç değinmiyo?

    Yanıtla (3) (10)
  • Turgay / 31 Mart 2024 13:10

    Kayış atmış bir kere ne derseniz deyin. Adam paralar Kandil'e gitti diyor çünkü seçmeninin madem öyle 5 yıl önce olmuş olayın failleri neden aramızda dolaşıyor diye soracak IQ'ya sahip olmadığını biliyor. Geçen dönemde montaj kasetler için montaj olsun bizim gençler yaptı demişti.Böyle lidere, böyle din adamlarına da böyle gençlik. Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş.

    Yanıtla (7) (0)
  • 0606 / 31 Mart 2024 13:09

    Kiminin kürsüde çok çıkar sesi,/

    Milleti germektir tek sermayesi,/

    Sevgiden bahsetmez kini konuşur../

    Ne demekse şu örtülü ödenek,/

    Ta öteden beri anlayamam pek!!!/

    Kime sorsam lafı hep çevirerek,/

    Kıvırır bambaşka konu konuşur./

    Demokrasi hukuk-mukuk kim takar,/

    Seçimlerde at çalınsa ne çıkar?! /

    Millet Üsküdar‘ı geçene bakar!/

    Çıkan neticeyi, sonu konuşur../

    Eee... İşte bu millet böyle olunca,/

    Bu şekil idare olunur anca!/

    Haksızlıklar kendisini bulunca/

    Yanıtla (7) (0)
  • 0606 / 31 Mart 2024 13:07

    Maalesef bizde siyaset böyle!
    Hiç durmadan onu-bunu konuşur../
    Bizim siyasette bu tipler bitmez../
    Soru sorarsanız hoşuna gitmez,/
    Hesabına gelmeyeni işitmez,/
    Hesabına gelen yanı konuşur.
    Yürünecek yol-mol, iz bulamazsa,/
    Savunacak fikir, tez bulamazsa,/
    Güne dair eğer söz bulamazsa,/
    Ta geriye döner dünü konuşur./
    Siyaset bu işte kesip biçen var,/
    Haramı, helali yiyip içen var!,/
    Ayetlerle bile dalga geçen var!,/
    Ama kürsülerde dini konuşur.
    ..Ozan Ariften...

    Yanıtla (8) (0)
  • Turgay / 31 Mart 2024 13:06

    Artık çok geç...

    Yanıtla (0) (0)
  • KARAR OKURU / 31 Mart 2024 13:02

    Sayın Ahmet bey sizin yazınızla 1992 1993 yıllarında Manisada birlikte çalıştığım bir müdür arkadasın tavsiywsi uzerine sizi tanıyıp yazılarınızı bugune kadar hep takıp ettim ve takdirde ettim ne yalan süyleyeyim 15 temmuz sonrası KHK lar ve hukukun ayaklar altına alındığı suçsuz günahsız binlerce yaşlı kadın cocuk zindanlara atılırken malesef sizin gibi dindar namuslu ferasetli insanlardan beklediğim tepkiyi göremedim size ve sizin gibi allah korkusu olan insanlara kırgınım...Güzel yazı tskr.

    Yanıtla (2) (1)
  • M. / 31 Mart 2024 13:01

    Sayin Ahmet tasgetiren su ihlas holdingin yediklerini de gundem yaparsaniz seviniriz.

    22 yildir milletin alin terinin uzerine yattilar hukumette sahip cikmadi.

    Yanıtla (2) (1)
  • yurdum insanı / 31 Mart 2024 11:46

    '' İstanbul giderse kudüs düşer. mekke düşer, sisi'ye oy vermeyin '' dediler... Kudüs'ü düşüren bebek katili siyonistlere dikenli tel, barut, yakıt yolladılar, sisi'nin ayağına gidip şirinlik yaptılar... Ahlak ve Sosyolojik meselesi yerlerde ve dini bütün olan Ülkem.

    Yanıtla (30) (3)
  • f / 31 Mart 2024 11:57

    doğru söze ne denir. eyvallah.

    Yanıtla (6) (0)
  • editör notu / 31 Mart 2024 12:06

    Değerli yorumcumuz f,
    Yorumlarınızı uygun bir kullanıcı adıyla göndermenizi tavsiye ediyoruz.

    Yanıtla (2) (0)
  • fatihli / 31 Mart 2024 12:11

    ben (fatihli) rumuzuyla yazdım zannettim. hata bende afedersin sn. editör.

    Yanıtla (6) (0)
  • KARAR okurr / 31 Mart 2024 13:14

    Sn.EDİTÖR:Seçim vakti bile çalışıyor maşallah,nazar değmesin inşallah..

    Yanıtla (2) (0)
  • yurdum insanı / 31 Mart 2024 12:15

    Niye Üzerinize Alındınız?

    Yanıtla (3) (0)
  • Osman / 31 Mart 2024 12:25

    Temiz olmayan bir miting kirliliğinde, İmamoğlu ve Yavaş temiz kaldılar, pisliğin içine çekilmek istendiler ama beceremediler,temiz kalabildiler .

    Yanıtla (7) (1)
  • Sabir / 31 Mart 2024 12:59

    Tabi tabi çoook temizler, zamanı görecrğiz.

    Yanıtla (2) (5)
  • KARAR OKURU / 31 Mart 2024 12:58

    Ahmet bey israil'in bu kadar ileri gitmesini siz neye bagliyorsunuz?

    Yanıtla (1) (0)
  • Müjdat Bayar / 31 Mart 2024 12:57

    Artık ''Ak Parti'' demeye dahi dilim varmıyor. Adalete gitmişti, kalkınması da gitti. AKP'nin ve şürekâsının toplumun maneviyatına verdiği zarar tahayyül bile edilemez boyutlarda. Gençlerin çoğu; torpil, haksızlık, yolsuzluk gibi menfiliklere şahit oldukça maneviyata mesafe koyuyor.
    Öğretmenim. Bazı gençlerin yaşayışı Sodom ve Gomore'den farksız. Gazze'yi de AKP meselesi olarak görüyorlar.
    Ümitsiz değilim ama...

    Yanıtla (1) (0)
  • hüseyin adıyman / 31 Mart 2024 12:44

    evet sevgili hocam yine bir ahmet taşgetiren klası o en derinden gelen bir müslüman vicdanının doğru ve hak bildiğini bedeli ne olursa olsun haykırma ve tüm sağır vicdanlara duyurma yazısıtümüyle katılıyor ve tüm vicdanlara ayıklık diliyorum.

    Yanıtla (2) (0)
  • Abdullah / 31 Mart 2024 12:42

    İstanbul değil ama arsızca devletin herşeyini saçıp savuranlar milletin gözünden düştü.

    Yanıtla (3) (0)
  • okuyucu / 31 Mart 2024 12:39

    hocam birazda seçimden seçime camiye gidenleri iftardan sahurdan ramazandan ezandan namazdan bi haber olup seçmene şirinlik yapanları yazsanız oy için dindarlık yapanları bunları sorgulayan gençleri babalarına bu siyasileri sorup ne gerek var zaten insanlar bunları biliyor dindar gibi hareket etmelerine ne gerek var bşr namaza bir içki masasına nasıl bi anlaylş diye biraz da bunları yazsanız gerçek islam bu mu diye

    Yanıtla (2) (0)
  • KARAR okurr / 31 Mart 2024 12:36

    Aman sandığa dikkat erken başlandılar:
    "Şanlıurfa’da toplu oy kullanmak isteyen bir grup müşahitleri dövdü" haberi düştü basına..

    Yanıtla (3) (0)
  • İbrahim Hanif / 31 Mart 2024 12:31

    "İnsanları Allah'a çağıran, güzel ve faydalı işler yapan ve 'ben sadece müslümanlardan birisiyim' diyenden daha güzel sözlü kim vardır?" (Fussilet-33). Cübbeli, kıravatlı cübbesiz şeytanların bu ayetten ya hiç haberi yok, ya da nasipleri. Allah, insanları tağutun peşine sürükleyen din simsarlarının şerrinden tüm insanlığı korusun!

    Yanıtla (3) (0)
  • Karar Okuru Alperen / 31 Mart 2024 12:31

    Ah Ahmet Hocam ah.
    Dert çok,çare var da yok.
    En "makul" en bariz bir konuda dahi eleştiri yapsanız, hemen saldırıya uğruyorsunuz bizim mahallede.Sizin samimiyetinizi,sizin ihlasınızı biliyorum.Ben de aynı duyguları paylaşıyorum.Kısaca özetlersek; Para,Güç,Makam "DAVA"ya galip geldi.
    İNANMIŞ gibi görünüyoruz ama , ahiret yokmuş gibi davranıyoruz.

    Yanıtla (2) (0)
  • Karar Okuyucusu / 31 Mart 2024 10:08

    Hz.Ali'ye atfedilen söz vardır; "DEVLETİN DİNİ ADALETTİR!" diye. Bunların adalet anlayışına bakarak din ile ne kadar irtibatlılar anlaşılıyor. Gerisi boş laf. Yemiyoruz. Yiyene afiyet olsun. Vesselam.

    Yanıtla (16) (0)
  • Karar / 31 Mart 2024 12:16

    Hz.Ali'ye atfedilen söz vardır; "DEVLETİN DİNİ ADALETTİR!" diye. Müslümanlar 1400 yıldır bu kuralı uyguladılar. Yersen ! Konuş konuş boşa konuş. Nitche ne demiş . "Gazetelerin yorumcu köşeleri mahalle erkeklerinin dedikodu mahalleridir"

    Yanıtla (3) (3)
  • Karar okuru / 31 Mart 2024 12:09

    Yazar bey “sizin serzenişte bulunduğunuz konular” ilahiyatçı bir hocamıza sordum, “ Din bumu dur?” diye, Hocamız da maalesef “evet din budur” dedi• Ben kişisel olarak Allah ın Kuranı tüm bu pislikleri yasaklamak için indirdiğine inanıyorum. Kuran ayetleri herkesin anlayacağı kadar açık.

    Yanıtla (10) (1)
  • KARAR OKURU / 31 Mart 2024 12:01

    Şahsın yanında herşey değeriz görünüyor

    Yanıtla (3) (0)
  • Cenk Cemil / 31 Mart 2024 11:19

    İnsanlar üzerine öyle bir zaman gelecektir ki İslâm'ın yalnız ismi, Kur'an'ın ise resmi kalacak. Mescidler dış görünüşleri ile mamur, fakat içleri hidayetten mahrum olacak.

    Onların âlimleri gök kubbe altındakilerin en şerlileridir. Fitne onlardan çıktı ve yine onlara dönecektir." (Beyhâkî)

    Yanıtla (5) (1)
  • Hasan Ali / 31 Mart 2024 11:11

    DİN BUNLARIN TİCARETHANESI.
    Erdoğan İBB Başkanı seçilirken bu ticarethaneyi açtı.
    O gün bugün ticarethane iyi kazandırdı adam iyi gelir getiren bu dükkanı niye kapatsın ki?
    DİN TİCARETİ Müşterisi bol bir ticaret kolu.

    Yanıtla (8) (1)
  • Misafir (Emekli) / 31 Mart 2024 11:06

    N Hoca ıslık çalıp kaybolan Eşeğini ararken, köylüye rastlar Hoca ne ararsın ıssız yerde,Eşeğimi arıyorum
    Aman Hoca ıslıkla eşek aranırmı deyince Hoca ümidim şu dağın Ardı,Ordada yoksa sen seyre Bendeki FERYADI..Seçim sonrası
    (Asıl Turpun büyüğü heybede)
    ..

    Yanıtla (4) (0)
  • Mehmet / 31 Mart 2024 11:02

    Tatihçiler bu seçimin iz bırakan olaylarını notlarına almıştır.
    Devlet armadasının başından alınan devasa güç kudret ve koruma zırhı içinde..Dünya salyanatını sürdürmek uğruna..İnsanlık adına içinde bir nebze kırıntı taşıyan tüm insani vicdanları yaralayan kanatan .parçalayan tarihin en acımasız iftiralarını siyasi rakiplerine zarar vermek için bilerek atan zihniyet.
    Sonra gidip benim Yüce Allahımın huzurunda müminlerle saf tutup fotoraf servis ettiriyor.
    Allahım.bu mahşeri ahları affed

    Yanıtla (8) (0)
  • Sedat F. / 31 Mart 2024 10:55

    Erdogan coktan yükünü tuttu, Istanbul'un rantinda gözü oldugunu sanmiyorum. Bütün korkusu Istanbul'da Ekrem Imamoglu karsinda tekrar yenilgiye ugramak, bu final maci RTE bu maci da kaybederse Ekrem Imamoglu 2028 yilinda Cumhurbaskani olur ve kazanir. .E.Imamoglu RTE'nin "ensesinde" bundan dolayi sanki
    Istanbul sevdalisi gibi karsi koyuyor.Hepsi "manevra" RTE sadece saltanatini, makamini kaybetmek istemiyor. "Korkunun ecele faydasi olmadigini" bu aksam saatlerinde RTE ögrenecek

    Yanıtla (16) (0)
  • BirOkur / 31 Mart 2024 10:53

    Cehaletin her geçen yıl arttığı bir ülkede, insanları rasyonel politikalara ve politikacılara dönüşü çok önemli bir gösterge. İstanbul başta olmak üzere, diğer büyük iktidarı zorlayacak bir değişim ümitleri arttırır.

    Yanıtla (3) (0)
  • Hatemi / 31 Mart 2024 10:44

    Bence istanbulda muhalif ekrm kazanırsa istanbul mekke kudüs rahat bir nefes alir

    Yanıtla (4) (0)
  • Eyüp / 31 Mart 2024 10:28

    Bölge ülkeleri isteseler siyonistlerin gazzedeki vahşi katliamlarını 1 saatte durdurabilirdi.ama bırakın durdurmayı 6 aydan beri abd ve avrupa ülkeleri gibi siyonistleri destekliyorlar.mekkede ,kabede gazzeye destek için filisti bayrağı açan bir kadına bile izin vermediler.hamasın gerçekleştirdiği söylenen 7 Ekim olayındada birçok soru işareti var.yani katliama uğrayan bedel ödeyen gazzenin bebekleri ,mazlum halkı oluyor.dünya gazzedeki sınavı kaybediyor.azap heran gelebilir.

    Yanıtla (2) (2)
  • okur / 31 Mart 2024 10:23

    sn erdogan akıl dısılıktır,sark kurnazlıgıdır,pısmanlıktır.benım olculerımde dınle pek ılıskısı ne oldugundan pek haberı yoktur.

    Yanıtla (4) (0)
  • MÜ'MİN / 31 Mart 2024 09:59

    Cübbelisi,şalvarlısı,sarıklısı din adına ahkam kesiyor. yahu bu dinin ŞARİİ sizmisiniz ? kurallarını koyan Allah değilmi ? Biri çıkar hırsıktan şikayet etmeyin der biri çıkar şuraya rey vermek caiz değil der. Siz kimsiniz yahu bu yetkiyi size kim verdi ? Kuralları siz koyuyorsanız alın dininizi başınıza çalın ben o dinde yokum ! Ben Allahın dinine tabiyim. Allah peygamberini uyarıyor : Sen onlerın başında bir zorba değilsin (Leste aleyhim bimusaydır) diye ,Bırakın insanlar dinini yaşasın,

    Yanıtla (7) (3)
  • Kahtı ricâl / 31 Mart 2024 01:18

    İslami camiada lider yanlış yaparsa takipçileri arkasından gitmez onu düzeltirler diye düşünüyordum. Meğer ne kadar yanılmışım.

    Yanıtla (45) (4)
  • Objektif Okur / 31 Mart 2024 01:49

    "Baştakiler ne yaparsa elbette
    Aynısını yapacaktır millette"

    Yanıtla (4) (3)
  • Adnan / 31 Mart 2024 09:58

    Bende sizin gibi düşünmüştüm yanıldık!Dindar geçinenler dinbaz çıktı.

    Yanıtla (7) (0)
  • Karar / 31 Mart 2024 09:52

    Ahlakın kötüler tarafından iğfal edildiği bi toplumda sakin olanlar da onlara ses çıkarmayarak destek olmuş oluyor. Hukuk çerçevesinde ve medeni bir şekilde yer yerinden oynatılması gerekirdi normal bi toplumda.

    Yanıtla (2) (0)
  • Vahap / 31 Mart 2024 09:50

    İslamda iftira atmak çok büyük bir günah ve çirkin bir davranış olarak kabul edilir.
    Fakat Erdoğan dün akşam CHP topladığı paraları Kandildeki teröristlere gönderiyor dedi.Bunun iftira olduğunu herkes biliyor.Hem müslümanlıktan bahsedeceksin hemde iftira atacaksın.Böyle müslümanlık olur mu?

    Yanıtla (14) (0)
  • Muhibbi / 31 Mart 2024 06:47

    Hocam yakın bir zamana kadar en büyük tarikatlardan birinin müntesibi idim. Biat ettiğimiz zatlar hükümete destek veriyor lakin müridlere telkin veya teşvik olmuyordu. Son üç seçimdir gazete ve yayın organlarında destek mesajları aleni bir şekilde yayınlanmaya başlayınca oradan ayrıldım. Çünkü bir menfi durum görünce kol kırılır yen içinde kalır deyip sessiz kalmak menfaati bir durum olunca cihana haykırmak bana pek makul gelmiyor

    Yanıtla (13) (1)
  • Okur / 31 Mart 2024 09:50

    Haklısınız. Bir zamanlar"Burada siyaset ve malayani konuşulmaz" diye duvarlarında ikaz yazıları bulunurdu. Ama şimdi gerek gazetede gerek özel iletişim vasıtasıyla destek ilanları görür olduk. Hem mezhep imamız deyip hem de Sultan sofrasında oturmak ne demek oluyor? Ben de anlayamıyorum

    Yanıtla (4) (0)
  • Kul Hakkı / 31 Mart 2024 09:46

    Basında Büyüklerden veciz sözler:
    Mehmet Bekaroğlu:
    "Beş yıl önce Ankara'ya çıplak gelenler şimdi seçim bölgelerine 4x4 ciplerle gidiyor."..Bülent Arınç:
    "mücahit, müşahit (seçim sandık sorumlusu), şimdi müteahhit..."Herşeye Müsait "

    Yanıtla (4) (0)
  • Tersimetre / 31 Mart 2024 09:42

    CHP kandile para gönderdi dedi, arkasından Ayasofya'da namaz kıldı. Bir şekilde karşılığı var biliyor... Peki ya sonra, yani en sonunda? Allah affetsin...

    Yanıtla (7) (0)
  • Said / 31 Mart 2024 09:32

    Ahmet Bey,duygu dünyamıza tercüman oluyorsunuz,içimizden geçenleri yazıyorsunuz.Cenab-ı Allah sizden razı olsun.

    Yanıtla (9) (0)
  • Kahramanmaraşlı / 31 Mart 2024 09:23

    Maalesef Geçmişten Günümüze bütün yöneticiler dini kullandı, İslam dünyasında, yalan zaten onlar için meşru, ah şu yöneticiler

    Yanıtla (2) (1)
  • Okur / 31 Mart 2024 09:21

    Fatır Suresi, 5. ayet: Ey insanlar, hiç şüphesiz Allah'ın va'di haktır; öyleyse dünya hayatı sizi aldatmasın ve aldatıcı(lar) da, sizi Allah ile (Allah'ın adını kullanarak) aldatmasın

    Yanıtla (2) (0)
  • haluk d / 31 Mart 2024 04:55

    Din ve devlet buyuklerinizi rab edinmeyin yoksa sizde husrana ugrayanlardan olursunuz . Bugunku tablo nasil acaba ?

    Yanıtla (23) (2)
  • Baki / 31 Mart 2024 07:22

    Kimse kimseyi Rab edinmiyor! Bir muamalatın yerindeliği fıkhı termoloji ile anlatılıyor Müslümanlara, hem sizlere ne oluyor ki?

    Yanıtla (2) (26)
  • Izmirli / 31 Mart 2024 09:18

    Burada "Muslumanlar" kim oluyor, AKP'ye oy verenler mi?

    Yanıtla (5) (0)
  • İsmail Tetik / 31 Mart 2024 09:17

    Sizin gibi uslup olarak yapıcı, cesaretli ve uyarıcı yazılar yazan yazarların sayısının artması umudumuzdur

    Yanıtla (4) (0)
  • Namlıoğlu / 31 Mart 2024 05:29

    Huzurlu sahurlar hocam beş yıldır camiye gitmiyorum cumayı da sadece iki rekat hutbeyi dinlemeden kılıyorum o Allah bilir kazanamazm bile yok MHP’nin ilk kurucu gençlik kolları başkanlarındanm mamak da yattım ne dediğimi anladınız Allahla aldatanlardan usandık Stalin veya mao o gelse ona vereceğiz

    Yanıtla (11) (4)
  • HAYRETI MUCIP / 31 Mart 2024 09:14

    Hutbe cumanın farzdır , biliyorsun , internetten okuyabilirsin , ben de öyle yapıyorum.
    Selamlar.

    Yanıtla (1) (1)
  • SG / 31 Mart 2024 05:37

    Hoş yorum yapıp, boş konuşmak istemem.YSK Kararları kesindir, İtiraz edilemez.OHAL, KAYYUM ve Dejerformadyon yasası bekleyin NİSAN BİR Şakası yapacak.Mutlaka birşeyler olacak.

    Yanıtla (1) (1)
  • OkurM / 31 Mart 2024 09:01

    Seçim kampanyasının son haftasında ağır kaset vs kumpasları, montaj videoları vs bekliyordum. Akp beni şaşırttı. Onlardan beklediğim makyavelizmi bulamadım. "Kendi standartlari içerisinde" oldukça makul sayılabilecek bir kampanya yürüttü akp. InşaAllah bu makuliyeti, sandıklar kapandıktan sonra da gösterir. Son zaman beni şaşırtır oldu. Son kabine, hatta son aday... makuliyete doğru bir yöneliş var. Doğruyu görüp takdir edelim ki teşvik olsun...

    Yanıtla (1) (0)
  • İsmail Tetik / 31 Mart 2024 08:29

    Hocam yazılarınızı ilgiyle okuyoruz. İnşallah ahiretini düşünen cesaretli kalemlerin sayısı artar uyarıcı olur inşallah.

    Yanıtla (1) (0)
  • Ali / 31 Mart 2024 08:25

    Çok geç kalmış bir yazi. Dini, ancak dindar görünümlüler bu kadar itibarsizlastirabilir. Dindar olmayanlara karşı dindarlar kenetlenir, dinlerini savunur.

    Yanıtla (2) (0)
  • OkurM / 31 Mart 2024 02:48

    "Bir kisiyi dost tutmak isterseniz, önce onu kızdırın. Öfke anında size karşı insafı elden bırakmıyorsa, iyi bir dost buldunuz demektir." Böyle bir söz vardı. Rte, erbakan Jr ile ipleri kopardı. Rte, erbakan hakkında ne kadar insaflı konuşuyor? Meral abla chp ile ipleri kopardı. Meral abla her gün geriyor. Karşı tarafta Özgür ve Ekrem beyler insafı elden bırakıyor mu? Burada ince bir ölçü var... Kalın kalın dograyanlara uymayan....

    Yanıtla (34) (7)
  • okur / 31 Mart 2024 07:56

    Ne insaflı konuşması, adama resmen "zübük" dedi.

    Yanıtla (13) (0)
  • Mehmet / 31 Mart 2024 07:56

    Değerli yazar. 22.yıl tek başına iktidar ve sonuç..Türkiye son üç yılda iflasın eşiğine geldi. Gelir uçurumu milli servet dağılımı göstergeleri. Açlık yoksulluk yaşam standart maliyetleri gelecek hayal ve umutları .iç karartıyor. Nüfusun %1.i milli servetin %40 ını alıyor.%5 i .%50 sini. 2002.de devletten yardım alan 1.milyon hane bu gün 4.5 milyon.açlık yoksulluk tırmanışta. Nüfusun %20 si açlık %60.ı yoksuluk sunırında yaşıyor. Devlet armadası ve%20 nüfus mutlu ayrıcalıklı sınıf.

    Yanıtla (24) (1)
  • Karar Okuru / 31 Mart 2024 07:51

    Dilerim bu satırları devlet yönetiminin çeşitli kademelerine getirilmiş Kişiler, özellikle ilahiyat hocaları, imam hatip lisesi hocaları, camilerde görevliler, diyanette görevliler, basında beslenenler de okur. Özellikle de dönmelerin de okumasını arzu ederim.

    Yanıtla (31) (1)
  • Mustafa Gürbıyık / 31 Mart 2024 03:22

    Objektif tespitleriniz için tebrik ediyorum Ahmet Bey..Bir ülkenin insanları,bu kadar mı müsait olur, kandırılmaya ve uyutulmaya ya.?Bunlarda zerre kadar hesap günü korkusu kalmamış belli ki.!
    Selamlarımla..

    Yanıtla (54) (2)
  • karar okuru - ... / 31 Mart 2024 11:25

    millete: tayyip erdoğanın en büyük meziyeti ekonomist olduğundan herkesin, tüm rakiplerinin fiyatını bilmesi ve onları ikna edebilmesidir.

    Yanıtla (2) (1)
  • Karar okuru / 31 Mart 2024 11:45

    Milletin yüzde 65 i orta okul ve altı eğitimde, eğitim ölçmelerinde son sıralardayız, yetişkinlerin temel becerilerinde (okuma, anlama, basit işlem) OECD ölçmelerine göre nüfusun neredeyse yarısı yetersiz. Gerçekler gösteriyorki bu toplum kendini bu duruma kendi düşürdü. TC ruhuna el fatiha, yenisi biraz Orta Asya, biraz G,Amerika soslu İran-Afganistan. Giden gidiyor kalan yarattığı düzenin hayrını görsün.

    Yanıtla (3) (0)
  • Baki / 31 Mart 2024 07:51

    Bizde bir söz var! Kim kimin ekmeğini yerse, onun kılıcını sallarmış!

    Yanıtla (15) (1)
  • Muharrir / 31 Mart 2024 00:08

    Seçim sadece İstanbul 'da mı?

    Yanıtla (7) (0)
  • Ali / 31 Mart 2024 07:46

    Ama rantın büyuğü Istanbul da

    Yanıtla (15) (0)
  • Mehmet emin / 31 Mart 2024 04:29

    Haydi emekliler ,gece kıyma sısasına girenler gündüz oy sısaına girelim .O gün bugün.

    Yanıtla (39) (2)
  • Baki / 31 Mart 2024 07:29

    Bugün döviz büroları kapalı. Döviz kuruğuna giremediğin için, boş kalmamak için seçim kuyruğuna giriyorsun deyilmi köftehor?

    Yanıtla (0) (19)
  • Muammer / 31 Mart 2024 07:18

    YAZIDA geçen "… Yanıma sokularak insanlar “Hocam, oğlum – kızım geldi dün, ‘Baba Müslümanlık bu mu?” diye sordu…” Ne diyeceksiniz içi yanan o kişiye? " sorusuna tarihin verdiği cevap: Sen daha ne gördün! Kan gövdeyi götürsün de gör! demekten başka nedir ki!?

    Yanıtla (5) (2)
  • Sufyan / 31 Mart 2024 07:05

    Sufyan islam ummetinin icinden cikar ve aldatmakla is gorur…

    Yanıtla (6) (0)
  • Okuyucu / 31 Mart 2024 07:02

    Son cümlenin muhatabı sakin olsabilseydi böyle bir yazıya zaten gerek olmayacaktı...

    Yanıtla (4) (1)
  • Erdem / 31 Mart 2024 06:56

    Esas bu metnin yazarı sakin olomalı.

    Yanıtla (3) (16)
  • Yavuz / 31 Mart 2024 06:44

    Hocam, siz de diyormusunuz? Bunları hayır yolunda sanıp değirmenine su taşıdığım günlere veyl olsun,bunları gerçekten müslüman sanarak muhabbet duyan kalbime veyl olsun,bunları gerçekten adil,demokrat sanarak destek olan aklıma veyl olsun,veyl olsun,veyl olsun

    Yanıtla (4) (2)
  • Okuyucu / 31 Mart 2024 06:42

    Kitaplarda muaviyeyi incelerken neftetim artıyordu şimdikilere bakıyorum meğer aynı metod yazıklar olsun verdiğime bin pişmanım

    Yanıtla (10) (0)
  • Görüş / 31 Mart 2024 06:32

    Anladık ki, kötü, daha kötü, en kötü. Seç beğen al.

    Yanıtla (4) (1)
  • Emir / 31 Mart 2024 06:18

    Muhterem Taşgetiren sizleri tebrik ediyorum bu güzel gerçekçi yaklaşımınızdan dolayı. Söylenecek ne varsa hepsini özetlemişsiniz. Destek olan kişi,cemaat,vakıf ... hepsinin maddi menfeati olduğu için arkasındalar. Bir de akledemeyen zavallı insanlar var. Rabbim hayırlısını ihsan eylesin.

    Yanıtla (12) (2)
  • Hasan / 31 Mart 2024 06:10

    Hocam anlayamadığım yada anlamakta zorlandığım konu bu dünya menfaati nasıl bir şey ki afaroz eden tarikat ile afaroz edilen sözde alim hala aynı yerde hizalanabiliyor,hiç mi ilke onur,ahlak kalmadı

    Yanıtla (7) (1)
  • İdo / 31 Mart 2024 06:07

    " ben Müslümanım diyenin"
    İnsanların İslam'dan uzaklaşmasına,,,,,, sebep olmak ne büyük hata.
    Her birey yanlışı düzeltmeye mükelleftir o zaman başlıyalım ,ülkenin kaybedecek zamanı kalmamış .

    Yanıtla (2) (0)
  • Karar Okuru olmadığına şükreden / 31 Mart 2024 06:04

    Yine üzüleceksiniz.Klavyeden intikam alıp akıl vermeye devam edeceksiniz.Alternatif diye hiç bir şey sunamiyorsunuz.Hele ki din adına konuşanlar....Bu devir Haricilerin Hz.Ali den acil hesap sorma karmaşasına benziyor.Kimin eli kimin cebinde belli değil...Biz insanları önderleri ile beraber çağırırız.diyen bir rab var.Bekkeyelim görelim !!

    Yanıtla (2) (1)
  • İdo / 31 Mart 2024 05:51

    Allah buyuruyor ki,
    Yer yüzünde bozgunculuk yapmayın,,,,, .
    Çok az öğüt alıyorsunuz.
    Bunun vebali çok ağırdır .

    Yanıtla (4) (1)
  • Karar okuru / 31 Mart 2024 05:51

    Bu seçim yerel seçimleri aşmış durumda. Öyle bir hal aldı ki! Ya sınırsız yetkilerle donanmış kanun, anayasa dahi tanımayan tek adam. Ya da tek adama dur diyecek olan millet iradesi.

    Yanıtla (11) (1)
  • İdo / 31 Mart 2024 05:45

    Ekonomik yıkım,ahlak yıkımı , insanların İslam'dan uzaklaşması bi tarafa günde bir kaç aile intihar sebebi den dolayı yok oluyor ,üstelik intihara sebebiyet verenin ahireti gidiyor,,,,,
    Bu hırs akıl almaz bir durum.

    Yanıtla (5) (2)
  • adil / 31 Mart 2024 05:43

    Bir şeyi ne kadar çok kullanırsanız o kadar çok eskir aşınır.

    Yanıtla (4) (1)
  • İdo / 31 Mart 2024 05:35

    Verildiği görevi yerine getiriyor,bu görevin devam etmesi çin İstanbul kazanılması lazım kazanmak için de bütün tuşlara basılıyor ..

    Yanıtla (2) (0)
  • Karar okuru / 31 Mart 2024 05:34

    Yarın seçim var, Ayasofyada bir namaz pozu çektirelim. Hani oy moy gelir, getirir....Her yol mübah.

    Yanıtla (8) (0)
  • AHMET GÜLÇUBUK / 31 Mart 2024 05:29

    Gazze ye gösterilen ilgi insani nedenlere dayandırılmalı...Dini aidiyat gerekçesi ile savaşa zulme karşı çıkmak şöven bir kimlik vurgusudur....Biz önce insanız sonra müslüman yada hıristiyan veya başka bir aidiyat.....

    Yanıtla (7) (0)
  • Adalet / 31 Mart 2024 05:23

    Aziz İstanbul sana pek çok muhtacım.Sana dün bir tepeden baktım.Tepelerin bağların bahçelerin bal kaymak kokuyor.Özledim seni çok özledim yarim İstanbul.Rüyaların olmasa kahrımdan öleceğim.Ganimetine kurban olam Aziz İstanbul.Mevlam ayırmasın bizi senden cennet İstanbul.Cüppeliyle şeyh hazretleri ile geldik kapına ne olur merhamet et bize Aziz İstanbul.Alemi İslamın boynunu yıkma Aziz İstanbul.Dünyalar Ekrem’in İstanbul benim olsun Aziz İstanbul.Özledim balını mor sümbülü bostan bahçelerini.

    Yanıtla (2) (1)
  • Karar okuru / 31 Mart 2024 05:18

    Her sıkıştığında kandil kandil deyip muhalefete iftira atıp oy devşirenler, bukez sizi kandil de kurtaramayacak.

    Yanıtla (7) (1)
  • Hakan / 31 Mart 2024 04:48

    Bir iktidar uğruna çiğnenmedik bir ahlak umdesi, işlenmedik bir desise bırakmadılar. İbretle ve esefle izliyoruz maalesef. İkaz eden yok. Siz gibi ikaz edenler varsa da makes bulmuyor. Gözler karartılmış.

    Yanıtla (34) (3)
  • MDS / 31 Mart 2024 05:11

    İkaz olsa kim dinliyor. O çıkarcılar için her şey mubah. Hele bir önde gideni var ki.....

    Yanıtla (4) (0)
  • Sermet / 31 Mart 2024 05:11

    İstanbul elden gitti çoğunluk anlamında. Fakat en kalabalık azınlık olarak tekrar kazanılabilir. Erdoğan'ın oyu yarının altına düşmüştü zaten en son.

    Yanıtla (2) (0)
  • İnsan / 31 Mart 2024 04:54

    Verilen cevazlarin hiçbirinin akıl sahibi insanlar için normal değil yahu kendini ilim sahibi zanneden gafiller Gazze de çocuk kadın demeden bomba yağdıran kâfir bir topluma hizmet etmenin karşılığı nedir bunu açıklamadan üzerinize hiçbir vazife yoktur Allah katında

    Yanıtla (16) (0)
  • Ratio / 31 Mart 2024 04:43

    Şeyhin oğlu ne dedi: "Cemaat babamın malı" dedi. Erdoğan da dindar rakiplerine karşı aynı hasmane tutum içinde. "%52 benim malım. Sizin sesinizi sözünüzü bunlara ulaştırmam. Seslenirseniz her türlü yolla sesinizi kısarım sizi itibarsızlaştırıp yok ederim." diyor. Bunda da başarılı oldu nitekim. Mitinglerinde iki satırlık afişe bile hemen derdest.

    Yanıtla (16) (5)
  • Ayak Takımı / 31 Mart 2024 04:00

    Cumhurbaşkanlığı makamını işgal eden "müslüman" zat, ramazan günü güya oruç ağzıyla chp balya balya dolarları euroları kandile gönderiyor diyebiliyor. Önceki seçimde tuttu ya, anketler baş aşağı gidince can havliyle son dakikada aynı taktiğe başvuruyor. Müslümanlık bu olmamalı, bunlar kendilerine yeni bir din uydurmuşkar, peygamberi de belli. O zaamn bizim dinimiz bize, onların dini onlara.

    Yanıtla (45) (4)
  • Mehmet / 31 Mart 2024 03:58

    Çok garip garabetler dolu bir din anlayışı dönemi yaşıyoruz.
    Her rüşvete haram denmez..Devlet hizmeti gördürürken hediye verilebilir.
    Her suistimali yolduzluğu dine yönetime bağlağlayıp köpürtmeyin sonra kurtlu bulguru bile ararsınız.
    Müslümanlar için her seçim bir cihatdır.Herşey mübahtır.Devlet küffarsa müslümanlar için rüşvet haksız kazanç kul hakkı yok.ganimet vardır.
    Yerimiz dar.Uzayıp gider..ızun süre kurulan bu yeni ve bir kısım ulema fetvalı dünya saltanatı için tüm iftiralar.

    Yanıtla (22) (2)
  • okur / 31 Mart 2024 03:48

    İstanbul konusundaki bu hırs seçimi kaybettirecek. Basmadık tuş bırakmadı. Tek ümidi birşey olmamışsa da birşeyler oldu demek. Burasıda kırılma noktası olacak net.

    Yanıtla (20) (2)
  • Mehmet emin / 31 Mart 2024 03:23

    Ahmet abi. Tüm emekli vatandaşlarımızın emeklilik gününü tebrik eder afiyet ler dilerim.

    Yanıtla (18) (2)
  • Uçbey / 31 Mart 2024 02:58

    “Sultan sofrasına oturan alimin fetvası itibar görmez” Ne güzel atasözü günümüzde sultan sofrasına oturmayan kaç tane alim geçinen kaldı sayın yazar hangisinin fetvasına kulak vercez,adam utanmadan İsrail’e yapılan ticareti masum göstermek için çabalıyor.Allah islah etsin ne diyeyim?

    Yanıtla (27) (2)
  • Mehmet / 31 Mart 2024 02:41

    Çok değerli karar okurları..
    Tüm islam aleminin kanayan kapanmayan bin yılı aşkın iyileşmeden kanayıp duran acı yarası kutsal dinimizin kutsal kitabı kuran.ımızın yapraklarını asker mızraklarına taktıran kirli fitne ve hile siyaseti dünya sultanlığı ağırlıklı amaç içindi.
    Erkek deveye dişi dedirten buna inanması istenen zihniyet ve toplum çok acı kerbela felaketi doğurdu.Acılarımız müşterek hala dinmiyor.
    Dünya sultanlığı için günümüze taşınmak istenen bu fitneye iftiralara son vermeliyiz

    Yanıtla (25) (2)
  • Realite / 31 Mart 2024 02:39

    Yanıma sokularak insanlar “Hocam, oğlum – kızım geldi dün, ‘Baba Müslümanlık bu mu?” diye sordu…” Ne diyeceksiniz içi yanan o kişiye?
    Cevabi cok basit bir soru: Cevap, evet, bu, hatta ta kendisi deyip, gececekciniz. 22 yildir, bundan baska bir sey görmedik.
    TC'deki Müslümanlar, bilhassa da AKP'li olanlari, dünyaya Müslümanligin bundan baska bir sey oldugunu kanitlayacak, hicbir sey yapmadilar. Kapi gibi AKP'nin arkasinda durdular ve duruyorlar. Demek ki gercek Islam bu.

    Yanıtla (20) (7)
  • OkurM / 31 Mart 2024 02:32

    Iki ittifak, iki çözülme, iki tavır: erbakan Jr, reisle yolunu ayırdı. Reis, "zübük, paçamiza yapıştılar" vs bissürü şey söyledi. Diğer tarafta Meral abla chp ile yolunu ayırdı. Her gün chp ve adaylarına saydırıyor. Özgür ve ekrem beyler ise "eski dost düşman olmaz" "hala ablamızdır" benzeri sözlerle nezaketi korumaya çalışıyorlar. Reis mi Özgur&Ekrem cephesi mi daha olgun? Ülkeyi yönetmek hangi tarafa yakışıyor? Kucaklayıcılık, milli birlik vs konusunda hangi tavır umut veriyor?

    Yanıtla (16) (6)
  • Kazım Çetin / 31 Mart 2024 00:19

    İstanbul'un düşmemesi için Ayssofya'fa namaz klınıp dua edildi.

    Yanıtla (25) (2)
  • Karar okuru / 31 Mart 2024 00:31

    Ayasofya has sahibi Bizans’ ı kurtarabilmiş miydi?

    Yanıtla (28) (1)
  • OkurM / 31 Mart 2024 02:26

    Ayasofya'daki ricali maneviyye istanbulun düşmemesi için dua ediyordur. İstanbul düşerse, beş sene öncekinden daha beter bir yolsuzluk, rant ve yağma girdabına düşer. Ayasofya'nin manevi sahipleri de bunu istemez. Emanet (para vs) ehlinde kalmalı. Tavuk tilkiye düşmesin diye bu gece hep dua ederler zann ediyorum...

    Yanıtla (12) (2)
  • Murat 61 / 31 Mart 2024 02:08

    Bütün olumsuzluklar ruh sağlığımızı bozuyor biz günler için mücadele etmedik ne bilelim, dün gazete kağıdı üzerinde yoksulun sofrasında iftar açanların bu gün bir oy için manevi değerimizi kullanacaklarını hani biz zülme karşı idik hani biz komşusu açken dok yatamazdık. Şimdi sizin çöpünüz emeklinin mutfağından zengin hale geldi. Neden neden neden....?

    Yanıtla (17) (5)
  • Efedamat / 31 Mart 2024 01:53

    Oy verme dinle ilgili değil.
    yalana talana yolsuzluğa adaletsizliğe devlet imkanlarını peşkeşe din tacirliğine cüppelilerin sarıklıların şalvarlıların sakallıların çakma fetva müsveddelerine bakmadan oyumu kullanacağım.

    Yanıtla (30) (3)
  • Karar Okuru / 31 Mart 2024 01:47

    Siyasi çıkarları ve ihtirasları için dini istismar eden seviyesizler, ahlakı ve hukuku ayaklar altına alanlar en çok dine saygısızlık yapanlardır; dini kirletenlerdir. Bu kimseler asla bu milletin dostu olamazlar!

    Yanıtla (14) (2)
  • Karar okuru / 31 Mart 2024 01:43

    Millet kaderini oylayacak. Ya sınırsız bir güçte tek adam. Ya da tek adama yeter deyip, verdiği güce dur diyen bir millet iradesi oluşacak.

    Yanıtla (24) (2)
  • İbrahim / 31 Mart 2024 01:38

    Bir millet ahlaken bozulduysa yok olmaya mahkumdur.

    Yanıtla (24) (2)
  • SG / 31 Mart 2024 01:35

    Cübbeli Diyorki her türlü küfrü ben yedim işin kaymağını başkası (yedirmem) yedi.Digeri babamın malı (tarikat) Cübbeli kim oliyor ölen babamdan intikam alıyor
    FETVA makamının hali bu.

    Yanıtla (10) (3)
  • Mamosta / 31 Mart 2024 00:23

    Bu gün 3K’ye hayır diyeceğiz. Kanala, Katar’a,Kurum’a hayır. Aziz İstanbul’un Bedevi Arap devletlerin rant alanına dönüşmesine hayır diyeceğiz. Diren İstanbul, diren İmamoğlu.

    Yanıtla (49) (9)
  • MisaFİR / 31 Mart 2024 01:29

    Allah Yardımcımız olsun, Dualar da buluşmak üzere, İstanbul ve Ülke Allaha Emanet olsun

    Yanıtla (12) (2)
  • Okur / 31 Mart 2024 01:14

    Kardeşim o sayılan paralar kandile nasıl gitti?Gerçekten gitti mi?Yoksa buna da "Ama montaj,ama şu,ama bu." mu diyecek seçim sonrası?Yahu aklım almıyor gerçekten.Niye bunu söylemeyi son güne bıraktı acaba?O gençler gerçekten inandılar mı?Nasıl inanmasınlar koca Reis bunu söylüyor.Savcılar da o paraları sayıp gönderenleri yarın yakalayıp içeriye atması gerekmiyor mu?Ya Rabbi, sen gönderdiğin dinini koru,cübbeliden,cubbesizden.

    Yanıtla (45) (3)
  • karar okunur / 31 Mart 2024 01:10

    Bir değil iki değil öyle bir hâl aldı ki, gelenek haline geldi. Ben artık şuna inanıyorum. Bu şeytani siyaset aracılığıyla, dur diyeni olmayan bu teolojiyi Türkiye’ de egemen kılmak istiyorlar. Bunda da büyük ölçüde başarılı oldular.

    Yanıtla (5) (0)
  • Elbeyli / 31 Mart 2024 01:05

    İslam ne zaman siyasetten vareste oldu ki. Halkın moral değerleri her zaman siyasetin ve devletin ilgi alanı olmuştur. Çünkü din ana meşruiyet kaynaklarından en önemlisidir. Muhaliflerinizi dinen Ortodoks anlayışın dışında göstermek en kolay ve kazançlı yoldur.

    Yanıtla (9) (0)
  • İstismar / 31 Mart 2024 00:59

    Özhaseki 'oyları haram' demişti müslüman kürtlere ve muhalefete.Hayatım boyunca bu aşşağılık lafı unutmamaya ant içmiştim. Oysa saflığımda çok sempati duymuştum bunlara.

    Yanıtla (12) (1)
  • Musto / 31 Mart 2024 00:59

    Cumhuriyet ilim ve bilim üzerine kurulmuştu ve öyle de devam edecekti..Korkulan dinin siyasete alet edilmeseydi. Laiklik getirildi tarikatlar tekkeler kapatıldı. Halkın Çağdaş eğitim alması sağlanmış dini eğitimi de imam hatipler ve Diyanet üzerinden öğrenip aydınlanacaklardı. Maalesef 50 sonrası iktidarı alan bırakmak istemedi yan yollara saptı tarikatları cemaatleri hayatımıza soktu.Sözde Cumhuriyeti koruyup kollayacak olan asker boyundan büyük işlere kalkıştı.Demokrasi ile taçlandıramadık.

    Yanıtla (17) (3)
  • Karar okuru / 31 Mart 2024 00:54

    Gerçek İslamdan ne kaldı? Cami avluları dahi siyaset mitinglerine, sahte yalanlara, muhalif müslümanları tehditlere sahne oldu. Sahi Müslümanlar camilerden uzaklaştı. Cami imamları parti militanına, cuma hutbeleri siyaset nutuklarına dönüştü. Muhaliflere İftiralar en tepeden ramazan demeden fütursuzca savruldu. İktidar yalakası satılmış sözde İslam profesörleri günü kurtarmak için fetvalar yayınladı. Hiçbir şey kalmadı sayın hocam gerçek islamdan.

    Yanıtla (25) (3)
  • Seçmen / 31 Mart 2024 00:53

    Fazla söze artık gerek yok,seçmen kararını verdi, akşam öğreneceğiz.

    Yanıtla (8) (1)
  • karar okunur / 31 Mart 2024 00:52

    Ekrem İmamoğlu kazanırsa, bu pazarlanmaya çalışılan “İslâm”ı da yenmiş mi olacak? İslâmı yarıştıranlar bunu düşünemeyecek kadar yoldan çıkmış.

    Yanıtla (26) (1)
  • Okur / 31 Mart 2024 00:48

    Ekrem İmamoğlu'nun üzerine haksız yere çullanarak, O'nu yüceltiyorlar.

    Yanıtla (6) (0)
  • Okur / 31 Mart 2024 00:47

    Paralar kandile dedi cb, ayasofyaya namaza da gitti, seçimi de tekar ettirecekler bu gidişle. Aynı filmi önceki seçimde de çektiler çünkü. Ama ters teptiğini mi unuttular sanki.

    Yanıtla (14) (0)
  • Okur / 31 Mart 2024 00:43

    Hocam harbiden İslam’ ı yaşıyor alnı secde görüyor denilip zamanında oy verilip desteklenenlerin hallerini gördükçe bunlar müslümansa eğer biz neyiz diye ciddi ciddi sorguluyoruz ; İslam bu mu Din bu mu Müslüman böyle mi oluyor harbiden Hocam?

    Yanıtla (15) (1)
  • Yolch / 31 Mart 2024 00:40

    Alimler Birliği ve cubbeli ve menzilistan ve diğerleri. "Onların dini onlara benim dinim banadir"
    Bu insanlarla ne kardesligim nede dini bağım benzerligim yoktur.Bekletip görelim bakalım hesap gününün sahibi karşısında hangimiz nasıl cevap vereceğiz.az kaldı.

    Yanıtla (16) (1)
  • Merdo** / 31 Mart 2024 00:40

    *"bir toplum kendi durumunda degisiklik yapmadikca, allah o topluma verdigi nimetlerde degisiklik yapmaz"(kur'an:8_53)
    " allah aklini kullanmayanlari, pislige mahkum eder"(kur'an:10_100)
    "yaratilanlarin en aşaligi, aklininkullanmayan sağır ve dilsizlerdir"(kur'an:8_22)"*

    Yanıtla (18) (0)
  • Karadavut / 31 Mart 2024 00:34

    Evet hocam, sizi Cuüppeli'nin karşısına koyar bu yazı. O ne kadar tarafliysa siz o kadar tarafsız olmuşsunuz bu yazı ile. O ne kadar din istismarcısı olmuşsa siz o kadar din koruyucusu olmuşsunuz bu yazı ile. Tebrikler. Allah razı olsun.

    Yanıtla (25) (1)
  • Karar Okuyucusu / 31 Mart 2024 00:32

    Din, Cumhuriyet tarihinde hiç bu kadar zarar görmedi. Dünyalık saltanatları uğruna dine vermedikleri zarar kalmadı. İnsanları camiden, diyanetten soğuttular. Sanki oy veren insanlar gavur insanlar. İnsanlar oy verip de müslüman ya da gavur oylaması yapmıyorlar. Bizi belediyede bu kişi yönetsin diyorlar o kadar. Rant sevdası gözlerini kör etmiş. Veyl olsun.

    Yanıtla (23) (3)
  • ALTMIŞ 1 / 31 Mart 2024 00:31

    "Ülkücülerce o kadar desteklenen bir başka parti olmamıştır.Beka'için destekliyoruzda..Andımızın kaldırılmasının, yola, köprüye, hastaneye fahiş fiyatla garantör olunmasının , üç dört yerden maaş alınmasının elektriğin, telekomun'un özelleştirilmesinin, devletin neyi var neyi yok satılmasının, halkı aç, gençleri umutsuz bırakmanın bekayla ne alakası var?" ALINTI

    Yanıtla (26) (4)
  • Etem / 31 Mart 2024 00:24

    Reis CHP binasındaki para saymayla ilgili olarak paralar Kandil’e gidiyor demiş. Anlaşılan Tarzan zor durum da.

    Yanıtla (37) (4)
  • Ahmet Zengin / 31 Mart 2024 00:24

    Helvadan put yapıp acıkınca yiyenler ile dini siyasi çıkarları için kullanan ve kirletenler arasında ne fark var ? Ya bunlara destek olmak "dinin emidir" diyen hoca kılıklı menfaat çeteleri dinin neresinde. Bu şarlatanlar yüzünden insanların ve gençlerin dinen ve islamdan uzaklaştığının vebali ne olacak. Tarih Dine ve islama böyle kötülük ve zarar veren görmedi.Allah milletimizi bunlardan kurtarsın.

    Yanıtla (31) (1)
  • Ali Rıza / 31 Mart 2024 00:23

    İstanbul düşerse kanal düşer hocam; , o kanal bir daha açılmaz, rant gider, Gazze gitti, onu dile getiremezler, El Sisi dost kardeş oldu, Kudüs kuşatma altında dikenli tel bizden, mescidi Aksa kapısı İsrail askeri kontrolünde, geriye ne kaldı?. Dem kaldı, kullanılmaya müsait bir enstrüman her daim her ortamda lazım olduğunda kullanabilirler, sağlık aşçısından bir mahzuru yok,lakin ahlak açısından bir mahzuru var, yalan ve iftiradan dolayı, onu da kimse takmıyor, yalan iftira yol oldu!!!

    Yanıtla (23) (2)
  • Adalet / 31 Mart 2024 00:11

    Sorun bizde Hocam..siyasilerin amacı oy “ütmek”. Bu bağlamda her türlü aparatı kullanmak mübah sayılyor..bu kısır döngü nasıl kırılacak onun üzerinde düşünmek lazım..

    Yanıtla (15) (0)
  • Sakin / 31 Mart 2024 05:11

    İfadeye çağırmasalarda, neden yanlış yapan muhalefetide eleştiriyorsun diye sormazlarmı.

    Yanıtla (0) (0)